יום שישי, 18 באוקטובר 2013

צלם לחתונה

 

תפקיד צלם לחתונה




מה באמת תפקידו של צלם החתונה שלכם? האם האו אמור לצלם ולתעד את החתונה
שלכם,או הוא אמור להפיק אותה? הכוונה ברמת הפקה של ביום סצינות וביום תפקידים
אני כצלם חתונות לא כל כך אוהב את התפקיד שמייעדים לי מעבר לצילום מבלי
שהסכמתי לכך, זאת אומרת האם אני צלם לחתונה, צריך לבנות לבני הזוג המתחתנים סיפור?
או תפקידי לתפוס רגעים אחדים מכל מצב והסיפור עצמו יורכב באופן אישי על ידי המתבונן
הנה סיפור על זוג אחד שהגיע לפגישה ובא להתרשם מאלבומי החתונה שלי
ואחרי שראה אלבום מסוים שאל אותי..." אבל איפה הסיפור כאן"? עניתי לו שהסיפור
כבר כאן אם הוא לא מצליח לקרא אותו אז יש לו בעיה קלה בדיסלקציה,.ואני בכוונה
קצת גס רוח, בכדי להבהיר את הנקודה. צלמי חתונה אוספים רגעים..........
המתבוננים באלבום מרכיבים להם את הסיפור האישי שלהם על ידי
התבוננות באוסף הרגעים המצולם.. אני מקווה שאני ברור מספיק בכדי להגיד
היופי הוא בעיני המתבונן..תרצה לראות תראה לא תרצה לא תראה,..צלמים לחתונה
רק עוזרים לכם לראות טוב יותר זה הכל, הם לא מפיקים, לא במאים, ולא מלהקים.




באיזה מצלמה אתה מצלם חתונה




לא פעם אני נשאל באיזה ציוד אני עובד ובאיזו מצלמה אני מצלם את החתונה

השאלה הזאת תמיד מצחיקה אותי מחדש ומראה על בורות מוחלטת של השואלים

כי השאלה שצריכה להישאל היא האם ציוד טוב או מעולה או בינוני קובעים את רמת

הצילום של צלם החתונה שלכם? אז התשובה שלי לכולם בנושא הזה היא ברורה
ציוד הצילום ואיכותו בידי צלם מסוים אינם מבטיחים דבר לגבי איכות הצילום בחתונה
הם מבטיחים רק שהציוד שמשמש לצילום החתונה הוא טוב, ולא יותר מזה.
מעבר לזה צילום חתונה בציוד כזה יכול להיות רע, רע מאוד אפילו, זאת אומרת דבר
מאוד פשוט, מה שיקבע את איכות צילום החתונה שלכם הם מיומנותיו של הצלם וכישרונו
ולא דגם כזה או אחר של מצלמה או עדשה,נכון שלציוד צילום טוב יש חשיבות גבוה
אך רק אם הוא בידיים מיומנות וטובות,קודם כל הידיים והראש. ואחר כך הציוד.
אז עשו טובה שאתם נפגשים עם צלם,.נסו להבין מה הוא יודע לעשות עם הידיים
ועם והראש שלו לפני שאתם שואלים באיזו מצלמה הוא מצלם,אל תביכו את עצמכם.






 צלם לחתונה שלא מצליח להשיג תוצאה רצויה



איך זה יכול להיות או לקרות? זה יכול לקרות מכמה סיבות, אחת מהן ציוד צילום פגום
או חוסר ידע בהפעלת הציוד הקיים ואי הכרת הציוד המשמש לצילום החתונה
או חוסר מיומנות של צלם חתונות שלא צילום מספיק חתונות ואין עימו ניסיון עשיר
אלו הן הסיבות העיקריות לחוסר הצלחה בצילום חתונה, וזה יכול לקרות גם לכם
אם שכרתם לצילום החתונה שלכם צלם שהרשים אתכם עם ציוד חדיש
אך לא ביררתם מה הוא יודע לעשות עם הציוד הזה,..אכלתם את המשחק
יש צלמי חתונה רבים שמחזיקים ציוד יקר ונחשב רק בגלל חוסר הביטחון שלהם בעצמם
והם סומכים על הציוד היקר שיעשה את העבודה בשבילם, אלו הם צלמים בינוניים מינוס
שאין עימם רוח יצירה, ואהבה אמיתית לצילום, הם נחשבים צלמים טכניים, וכך גם תוצאות צילום
החתונה שלהם,צילומים טכניים שלקוחים מכל מה שהם ראו אצל אחרים ומנסים לחקות. הכל.
ללא אופי או רגש, ללא מחשבה, או תפיסה צילומית,ציוד יקר וצילום טכני קר, יביאו לכם
צילום חתונה שלא תירצו לזכור או לראת בעוד שנים אחדות.




האיכות האנושית של צלם החתונה


היא שקובעת את איכות צילום החתונה שלכם,או איך יראו התצלומים של החתונה
לצלם טוב או איכותי דרושות תכונות מסוימות בכדי להפוך מצבים נדושים לכאורה
לתמונות מיוחדות ומרגשות באופן מיוחד.צלם חתונה טוב או איכותי לדעתי צריך
להגיע ממקום של חיבור רגשי למצולמים ונושא המצולם,ללא אלו צילום ואוסף הרגעים
יהפוך לאיסוף חומרים טכני,או תיעודי שגם לו יש מקום בצילום חתונה אך האו לא יכול
להיות לב העניין והתוכן האמיתי של צילום החתונה.



צילום וידאו לחתונה

צילום וידאו לחתונה נעשה היום במצלמות DSLR כולל צילום האירוע
עצמו, וגם הקליפ לחתונה, האיכויות שהמצלמות הללו יחד עם אמצעי
עזר שונים מציגות הן יכולות ממש קולנועיות. אני כצלם וידאו לחתונה
יכול בהחלט להמליץ על צילום חתונה במצלמת וידאו כזו איכותית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה